25 Ekim 2018 Perşembe

Kathmandu ve Nepal'de son gün.. Türkiye yolcusu kalmasın !!



Katmandu' ya 14.00 otobüsüyle geçmeyi planlarken Dashain'in son gününden Katmandu'nun da etkileneceğini hiç dusunmemisim. Hani başkent ya illa otobüs bulurum demiştim  ama Pirtivichowk denen yerde tam üç saat bekledim. Hepsi dolu gelen otobüslerin hiçbirinde yer yoktu. Nepal konukseverliği ne yazık ki bu sefer işlemedi 😊😊
Arka beslide cantalarimdan  biri kucağımda diğeri ayağımın dibinde altı saatlik bir işkence sonunda yine araçtaki tek turist olarak Katmandu'ya varabildim. Gecenin bir vakti hosteli bulup yerleş vs derken pestilim çıkmış, yastığı gorur gormez uyumuşum.

Bugün 25 Ekim 2018 Perşembe.. Sabah 06.00'da uyandım (Annapurna Circuit'ten alışkanlık oldu), hava harika. Mutfaktan kızarmış ekmek ve yumurta kokuları geliyor.. Yeni bir gün yeni bir şehir😊😊

Gördüğüm kadarıyla biraktigimdan buyana pek bir degisiklik yok. Yine kesmekes, yine toz duman ama her neleri varsa hepsi candan, hepsi gönülden olan bu güzel insanlarin memleketi burasi : Katmandu !!

Sabah 07.00 de  kahvaltimi yapar yapmaz  dışarı firladim. Bugün, geldiğim gun vaktim olmadığı için göremedigim Swayambhu (monkey temple), Durbar Square ve Boudonath'i görmek istiyorum.

Bugünkü görüntülerle toplamda 23 gün süren Annapurna Circuit ve Nepal gezi notlarimi da bitirmis olacagim. Ben yoruldum, ayakkabilarim yoruldu, su anda tek istegim son bir gayret hepimizi Turkiye'ye atmak. 😊😊

Yeni gezilerde buluşmak dileğiyle ilginize yorumlarınıza tekrar teşekkür ederim. Türkiye'de görüşmek üzere sevgi ve selamlarimla🤗😍😀





































1 yorum: