3 Ekim 2018 Çarşamba

Nepal hayali sonunda gerçek oldu




3 Ekim 2018 Kathmandu
Nepal uzun zamandır hayallerimi süsleyen bir ülke. Yaklaşık 4 ay önce plan yapmaya başlamış, biletimi de 2 ay önce almıştım. Bilindigi üzere kendisi bu gezegenin çatısı. Everest'in de aralarında bulunduğu  dünyanın en yüksek zirveleri burada bulunuyor. Dolayısıyla bu dağların etrafındaki vadiler, platolar, nehirler de son derece vahşi ve beraberinde muhteşem bir  bitki örtüsü ve hayvan çeşitliliği barındırıyor. Her yer milli park, pek çoğu da UNESCO dunya mirası listesinde. İşin doğa kismi boyle. Bir de Nepal'in tapınakları, festivalleri, yemekleri, kültürel zenginlikleri ve son derece guleryuzlu, misafirperver insanları var tabii. Nepal suç oranının çok düşük olduğu en güvenli ülkelerden  biri bu arada.
Bunları hep okuyup araştırıyorum çünkü bu gezide yalnızım ve  yasadiklarima birebir tanıklık edecek bir yol arkadaşım olmadığı gibi arkamı toplayacak kimsem de yok. Dolayısıyla daha temkinli, daha dikkatli ve dolayısıyla daha yavaş ve emin hareket etmek zorundayım.🤔🤔 Benim için ilginç bir deneyim olacak kesinlikle.
Akşam bura saariyle 20.30'da Kathmandu'daydim. Şimdilik herşey yolunda. Abu Dabi aktarmalı geldiğim için Sharjah havalimanindan birkac fotografi paylasiyorum.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder